Thursday, February 12, 2015

Leden/ Únor 2015 | Nákupy a Novinky


Hi Lovelies!

Já a moje lenost mě jednou zabijou. Vážně. Ani netušíte, jak je to dlouho, co se přemlouvám napsat (konečně) nový článek, ale znáte to. Takové ty zlé hlasy ve vaší hlavě, že to uděláte později, že to bude na nic ... Snažím se je neposlouchat, ale nakonec stejně podlehnu a dopadne to tak, že napíšu jednou/ 2x do měsíce. Šikulka moc :)))
Dnes jsem vám chtěla alespon ukázat nějaké drobnosti, co jsem nakoupila a přinesly mi radost během těchto dvou měsíců od nového roku. Většina z z těchto věcí je pořízena ve slevě. Rozhodně jsem jich po Vánocích nemohla nevyužít, žejo. 



Hrozně dlouho jsem si přála Timberland boty. Pamatuji si ještě doby, kdy jsem je nevídala ani v obchodech a pak přišel do Ostravy konečně Office a poté i Food Locker. Všichni samozřejmě dobře známe klasiky velbloudí barvy. Před Vánocemi narazila na tyto "allblack" a od té chvíle si už nepřála jiné. Netřeba (myslím) dodávat, jak hrozně teplé a úžasné tyto boty do sněhu a zimy jsou. První 2/3 týdny mě trošku tlačily, ale ted bych je nosila klidně 24/7.
Knihu #GIRLBOSS od Sophie Amoruso jsem našla úplnou náhodou v knihkupectví, ale jelikož jsem na ni na youtube viděla skvělou recenzi, nemohla jsem ji tam jen tak nechat. Je to skvělá, otevřená a drsná, přesto velmi motivační a poučná kniha o světě podnikání a celkově o životě. Za mě rozhodně 1# v každé knihovničce. 

Modré basic z Lindexu jsem koupila za pouhou 100,- ve slevě a tílko s krajkou u dekoltu jsem objednala za 299,- na mango.com, když jsem původně hledala jen dárek k narozeninám pro K.






Řasenku Lash Sensational jsem koupila především ze zvědavosti. Miluji řasenky a od Maybelline snad úplně nejvíce. Mám takový pocit, že jsem od nich vyzkoušela úplně každou, která kdy vyšla. Osobně nepreferuji silikonové kartáčky nad ty štětinkové, ale tento mě přijemně překvapila. Líbi se mi jeho vějíový tvar a to, jak řasy nakulmuje, jelikož kleštičky na řasy si rozhodně nemám v plánu pořídít ( na to mám své řasy až moc ráda). A v DM s touto řasenkou momentálně dostanete i černou malou kosmetickou taštičku (199,-).


V Tally Weijl jsem si všimla stolečku s jeansy ve slevě a jelikož jich nemám nikdy dost ( protože jsem pokaždé moc šikovná a nějak si je zničím, nebo roztrhnu), tak jsem si vybrala tyto černošedé skinny za 249,-

Naposledy ( před koupi téhle) jsem si kupovala kabelku minulý rok v lednu ( ostuda, já vím, vážně se dost stydím), takže jsem nad novou zrovna 2x nepřemýšlela a tato byla nejen ideálně prostorná, ale dokonce za poloviční cenu za 449,- (RESERVED).


Z této lehké bílé volné košile mám snad největší radost. Není ze slev, ale i tak za dost přijatelnou cenu 399,- (H&M) to byla láska na první pohled. Dokonce tak moc, že jsem si klidně vzala M, protože bylo s velikostí L poslední a já ji musela za každou cenu mít. Nemůžu se dočat, až bude tepleji a konečně ji budu moci na sebe vzít.


Poslední novinkou u mě je oblíbené jídlo a to kus-kus. Jakmile jsem ho začala jíst s tuny zeleniny mi zachutnal mnohem více, jak když jsem si k salátu dávala celozrnné pečivo, takže ho občas takto obměnuji a upřímně? Jedla bych ho klidně pořád, na sladko i slano.

Mimochodem, dnes se chystáme s kamaradkama na premiéru 50. odstínu šedi. Co vy? Těšíte se na to, viděly jste, nebo na to ani ve snu neplánujete jít? A na co se nejvíce těšíte letos do kina?

Lots of Love, yours V.

1 comment:

  1. kus-kus taky miluju! :) ale přítelovi moc nejede, tak ho nemůžu dělat často :D ta řasenka vypadá skvěle, mám ji doma a těším se až na ni přijde řada.

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...