Sunday, September 6, 2015

Leaving for Prague!


Zdravím! 

Rozhodla jsem se, že bych mohla vložit trošku více snahy do toho mého "blogování" a tak jsem tady zase s novým postem.
Né, že by se mi za posledních pár dní zrovna dělo něco, co by mělo cenu rozepisovat na blog, tak se mohu maximálně pochlubit tím, jak hrozně nudně jsem poslední 3 dny strávila s krabicí kapesníčku u postele a ACC pomocníkem ( který na mě kašle, jako by už nestačil můj vlastní kašel, který je tak otřesný, že ho musejí už slyšet i sousedé). Do toho nám v pátek doma nejela ani WiFi, takže jsem ho v podstatě skoro celý prospala, abych to své trápení utíšila. Prostě Genius.

Ted se jenom modlím, abych se do zítra ráno zázračně přes noc uzdravila, protože jako asi každý čtvrták jedeme se školou na týden do Prahy. 3x hurááá.
Sice to není ani 2 týdny, co jsem zpátky doma, ale to mě vůbec netíží, jelikož se doma začínám hrozně rychle nudit. V Itálií jsem byla zvyklá být neustále v pohybu, nehledě na to, zda byl den, nebo noc, pořád bylo co dělat a ted mi to nehorázně chybí.  Škola/domov a sem tam někde skočím na kafé. Tot prosím můj extra zajímavý život v ČR.
Celý pátek jsem si kvůli chřipce musela dát pohov a tak stejně jsem měla pokračovat i celý víkend, ale znáte to. Když nejste schopní chvíli v klidu posedět, těžko budete v klidu 3 dny ležet. Bohužel já chytrá hlava jsem si před odjezdem do IT změnila heslo na notebook, takže nebudu moci celý týden nic přidat, i když bych moc ráda, ale za nic si nemohu vzpomenout, co jsem tam krucinál vymyslela za heslo a pochybuji,  že na to vůbec někdy přijdu … Každopádně byl dnešek takovým mini "food festem", protože se mí rodiče předháněli, kdo z nich udělá lepší jídlo ( nebo alespon mi to tak přišlo).  Na oběd steak a na večeři burger ( a ted mám baby burger bump a do toho nachosové koma, ale nemůžu si stěžovat, bylo to TOP! a ted se už jen těším na ta chudá studentská jídla, která mě čekají v Praze, haha) .
Před odjezdem jsem také nakoupila pár potřebných věciček a nakoupila si zásobu Mysli sušenek ( které doufejme nesním na posezení, ale poslouží až do konce týdne. Držte palce :D). Ted už jen zbývá doufat, že nebude celý týden tak hnusně, jak bylo přes víkend v Ostravě a budu nejštastnější dítě pod sluncem ( né pod deštěm, prosím! vždyt já ani nemám deštník/pláštěnku/kapuce …). Mějte krásný pohodový týden. Snad vám už v pátek večer zvládnu předat další info.

Lots of Love, yours V.







No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...