Sunday, September 13, 2015

Summer (almost) empties | aneb bez čeho jsem se v létě neobešla.

Dnes mám pro vás připravený "poprázninový" článek o kterém bych se ráda rozepsála. Už jsem to jednou psala  … jsem neskutečně pohodlný člověk. Najdu něco, co mám ráda a toho se držím zuby nehty. Ano, někdy je to hrozná nuda se stále držet stejné rutiny, ale pro mě je to něco, bez čeho bych se neobešla. Vždy potřebuji mít na vše 100% spoleh, at už se to týče čehokoliv, jinak se začnu vztekat a  jsem naproto nesnesitelná. Pak dokáží jen lamantovat kvůli tomu, že nějaký malinký detail nebyl zrovna takový, jaký já jsem chtěla ( asi mám nějaký problém ...) . Proto jsem se tedy chtěla pochlubit tím, že i takový maniák, jako jsem já se v Italií dokázal odkázat na produkty, které neznál a vložit se do jejich rukou. Pojdmě se tedy podívat, které to jsou.

 Suchý šampon - přesněji tento od Batiste. Bohužel jsem si do Itálie přivezla jen ten travel size a nebýt toho od C. ( Aussie Miracle DRY, na který jsem si po pár použitích zvládla zvyknout, i přes jeho zvláštní vůni a lepivou konzistenci), tak nevím, jak bychom to zvládly. V tom neskutečném vedru to my holky máme joo těžké. Hlavně když máme dlouhé, husté vlasy. A mýt si je každý den rozhodně s tím, jak málo jsme měly časů nepřipadalo v úvahu. 


V Itálií mi také hodně zesvětlaly vlasy. Zčásti za to mohu poděkovat sluníčku a slané vodě a zčásti produktu, který najdete o kousek níže. To ale znamenalo, že potřebuji na obočí světlejší stín, jelikož to začínalo vypadat dosti nepřirozeně a nakonec jsem se v drogerií rozhodla pro tuto paletku od Rimmel v odstínu 002 Medium brown, která je pro "špinavý blond" ideální volbou a stála pouhých 7 euro.
na jedné straně najdete vosk, na druhé stín a dole kartáček na řasy ( který mám někde zatoulaný v kosmetické taštičce) a štěteček. 
Korektor mi došel jako jedna z prvních věcí a když jsem v drogerií objevila tenhle ( Maybelline Instant anti age concealer) , tak byl asi za sekundu v košíku. Pokud taky tak "žerete" youtube, jako já rozhodně tento produkt znáte a toužíte ho vyzkoušet. To, jak zázračně "youtuberkám" zmizíkuje kruhy pod očima bylo něco, co jsem si nemohla nechat ujít. Bohužel jsem udělala obrovský přešlap ve volbě odstínu. Krom toho jsem si jej mohla maximálně vynachválit. Na léto je těžší, protože má hutnější konzistenci, ale na zimu by byl přímo ideální. 





  V létě miluji žářivou opálenou plet a co je ještě lepší? No přece zářivě opálená blýštící se plet. Občas jsem to sice přeháněla, takže se mě v opilosti občas lidé ptali, jestli jsem víla, jak moc jsem se třpytila a odrážela světlo ( jupíí, alespon ten alkohol ze mě dokáže udělat pohádkovou bytost v tomhle krutém světě a pak že není užitečný, tss), ale jinak byl tento sprej "Swarovski výlohou" v láhvičce za cca. 80,- tuším ( Balea - You are Gold, DM). Nejen že rozprašoval zlaté třpytky, on i příjemně voněl. Tuším, že ovocně, ale po jakém ovoci, to už vám bohužel nepovím …
Tyto dvě řasenky jsem měla jako náhradu za Lash sensational od Maybelline.
Sice jsem si k ním za ty dva měsíce nedokazala vytvořit takový vztah, jako k mé favoritce, ale kdybych měla vybrat z těchto dvou jednu, se kterou bych to nějak vydržela, zvolila bych tu s "motýlím" efektem (spodní). Ta horní ( Faux Cils Architecte) sice krásně prodlužovala, ale kartáček mi nevyhovoval a přišlo mi, že hrozně slepuje řasy ( za těch 13 euro celkem propadák). Butterfly effect (12 euro) byla velmi podobná LS od Maybelline, at už kartáčkem, či konzistencí, jen o něco dražší. 
Obě jsou od L'Oreal Paris.
  Jelikož mám dosti suchou plet a v létě ještě 3x více, potřebuji hydratovat i z venčí ( ještě, když jsem si vlétě mnohem radši dávala ledovou Colu, než vodu, ale pššt) a tento Ultimate Beauty Oil od Garnier byl láska na první přičichnutí a rozetření ( nebo jak to popsat). Nejen, že skvěle hydratuje, ale ta vůně … Nejdraši bych, abych tak mohla vonět 24/7. Obsahuje 4 vzácné oleje a to Arganový, Makamadiový, Mandlový a olej z Růže a je to tekoucí zlato, to mi věřte. 

 Pudr je v létě největší nutností. Pokud tedy nepatříte do kategorie lidí, kteým se nemastí ani T zona, tak to vám gratuluji a závidím, ale my smolaři, kteří máme ještě lépe super masnou T zonu a super suchý zbytek obličeje ( prostě WTF, znáte to taky?), si musíme na tyto problémy najít určité pomocníky. 
Mířila jsem si pro svůj milovaný Stay matte od Rimmel, ale bohužel němeli můj odstín, tak jsem se musela s kyselým obličejem obrátit na jiné produkty. Nakonec jsem vybrala tento Affinitone od Maybelline, který je hodně krycí ( což u pudrů nejvíce ocenuji, jelikož nepoužívám make-up) a udržuje mastnotu na úzdě. Vydržel mi bez problémů celý den.

Běžne neráda pužívám jakékoliv produkty na rty, at už lesky, tužky, rtěnky … Jsem hrozné čuně dost nešikovná a vždy se mi povede to nějak rozmazat, nebo ještě lépe najít polovinu produktu na rtech, takže jsem se tomu vyhýbala jako čert kříži. Teda až do té doby, než jsem objevila tento zázračný lesk aka matnou rtěnku v podobě lesku ( Bourjois Rouge Edition Velvet - odstín 10 Dont pink of it!), kterou konečně zvládám udržovat jen na rtech a nikde jinde. Přestože je matná moc nevysušuje a má dlouhou výdž. Jednoduše Win Win produkt. 


Už přes rok jsem se rozhodla, že své vlasy nechám v klidu a nebudu je barvit/odbarvovat, ani nic podobného. Žehlím je max. jednou/2X za měsíc a nechávam pokud možno volně schnout. Když jsem v létě často na slunci má moje barva vlasů tendenci zesvělit a jelikož se mi vždy zesvětluje téměř do blond, našla jsem přírodního pomocníka, který mi to zesvětlení ještě obohatí o zářivější odstíny). V Itálií je běžně k dostání v drogeriích/lékárnach a stoji okolo 12 euro. 

 Baby skin od Maybelline je miláček, který zabranuje mému korektoru před "vrásněním". Nepoužívám jej pravidelně, často mi pod korektor stačí denní krém, ale když mám chut svou denní make-up rutinu něčím zdokonalit, rozhodně ho do ní zařadím. Korektor mi pak vydrží déle na místě a vyhlazuje pory!

Existuje nějaký beauty pomocník, bez kterého se vy, jak v létě, tak přes rok nemůžete obejít?
Rozhodně se nezapomente se podělit dele v komentářích.
Krásnou neděli všem!

Lots of Love, yours V.

2 comments:

  1. Pudr Affinitone mám hrozně ráda, moje stálice. I když tedy mě se pleť nemastí, takže žádné extra zmatnění nepotřebuji, jde mi jen o hezký finiš :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    ReplyDelete
  2. Já na tu spodní řasenku slyšela taky nějakej fajn ohlas a tak přemýšlím, že obměním tu klasickou žlutou řasenku od Maybelline (jojo, nechce se mi psát název:D) za tuhle :) A ten suchej šampon vypadá fajn + ten olej od Garnier a korektor!!! :) Díky za tipy :)))

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...