Friday, January 15, 2016

Changes.

Pomalu, ale jistě se snažím měnit vše k lepšímu.
Už je to 5 dní, co jsem si nezapálila a přiznávám se, že první 2 dny, nebýt mentolových bonbonů, bych do toho spadla znova. Teď uz dokonce nevnímám bolestivě ani to, když někdo kouří u stolu se mnou. Snažím se dokonce kontrolovat, abych z toho nepřibrala, jelikož jsem si všimla, že dostávám častěji chuť něco strčit do pusy a nemůžu se dočkat, až to skončí. Kdo mě sleduje na instagramu @virginiett, si mohl všimnout postu, ve kterém popisuji svoji story z 2. Letého vegetariánství na 4. měsíční "mrtvolkožerství" a návrat k vegetariánství. Také jsem dodala, že bych ráda přešla na vegan stravu, jenže ... Nežiji doma. 4/7 jsem u tety a 3/7 u svého přítele a jeho rodiče lze lehce zařadit do "striktně konzervativní" kategorie lidí. Umíte si tedy představit, jak se mi snažili a doteď pořad snaží "vecpat" fakt, že maso je zdravé, že se musí jíst atp. Teta na tom není "tak špatně", ale taky z toho není 2x nadšená a pokaždé, když sednem ke stolu vytahuje to, že je potřeba jíst vše, aby byl člověk skutečně zdravý. Jsem docela ve slepé uličce, protože mi veganství ani jedna z těchto dvou stran neakceptuje a ještě se budou urážet, protože tady jsou na jídlo hrozně citliví a nepřijímají odmítnutí jejich delikates, ani za nic. Nevím si rady, jen vím, že chci změnu. Další z důvodu je samotný můj přítel, který si ze mě neustále utahuje, už jen proto, že nejím maso, zkuste si představit jeho reakci na "vegan" změnu. Hrozně mě štve, že tady všichni mají potřebu strkat nos do věcí, do kterých jim nic není a nikdo je nežádal o názor ( a to teď mluvím obecně o všem).  Cítím zoufalství.  Na sobotu/nedeli chystám článek, který snad někomu příjde nápomocný a něco si z něj odnese. 


Musím přiznat, že dnes mi to s "vegan" stravou šlo lépe. Začala jsem snídani vegan sušenkami, o kterých jsem si mýlně myslela, že jsou zdravé. HaHa. Po chvilce se podívám na ingredience a co nenajdu? Samozřejmě palmový olej. Jen co jsem se zvedla, už letěly do koše. Za tohle ja platím 4€ jeden balík? No prosím. Tohle Valsoia dost přehnala. Kolem půl 11. Jsem dostala strašný hlad a dala si bagetku s mozzarellou (ehm, hlenem - fuj, jak stačí pozměnit jedno slovo a hned se mi převrací žaludek. Škoda jen, že si na to ve škole nevzpomenu, když zrovna umírám hlady). U oběda už jsem byla hodnější a naložila si talíř podle mého gusta. Fazolové lusky, hrášek a rajčatový protlak. Do toho jsem to zajídala wrapem.

 Odpoledne jsem dostala hlad a ikdyž na mě z kuchyňské linky volal jablečný koláč, jsem radši sáhla po dvou jablkách a jednom banánu ( chápejte, hlad je svině) a na večer si k Markovi vezu quinou s rajčatovým protlakem a hráškem. Myslím, že pro dnešek by to ani nemohlo jít lépe (až na ty hnusné, nezdravé sušenky a bagetku). Tady to máte tak komplikované když jde o vaší stravu vs. lidé okolo, nebo zdravé jídlo vs. vaše chutě ? 
Přeji krásný páteční večer a do života tolerantní okolí ❤️ 
Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...