Wednesday, January 13, 2016

REC. | last couple of days


Zdravím! Tak co? Užily jste si víkend? Já měla pracovat, ale bohužel se pro mě nenašlo místo (což budu muset nějak vyřešit, protože to byla podpásovka, kterou jsem nečekala), takže jsem se cele 3 dny cítila naprosto zbytečně. O to více času jsem aspoň strávila s M., i když jsme nic extra záživného nedělali. V pátek večer byla nuda, na což nejsem zvyklá, jelikož v barech bývá obvykle docela plno. V Itálií se chodí "do clubu na party/tančit" častěji v sobotu, ale pátky večer tráví v barech klidnějším popíjením. O to větší překvapení, když jste na ulicích nepotkali živou duši. A co jsme nakonec dělali? Sedli jsme si do podniku, kam se chodí, jak pít, tak jíst, tak odpoledne na čaj a sušenky. A co jsme si dali? V 7. lidech to byly 4 čaje, pivo a dva koktejly. Hrály jsme celý večer UNO a poklidněji se bavili. V Sobotu si M. vychrapával do 1. a pak jsme vyrazili na "poobědové" kafé za kamarády ( i když ve skutečnosti obědval jen M.). Z domu E. , který leží poměrně vysoko je nejvíce boží výhled. Přímo dechberoucí. 
Ke kávě přinesla ořískové pusinky, které mi chutí hrozně moc připomínaly vanilkové rohlíčky, takže jsem si konečně mohla vynahradit to, že jsem letos témeř žádné cukroví neměla (i když mi k Vanoční atmosféře těch 22 stupňů a posedavání venku na terase moc nepomáhalo).  Kolem 4. jsme obě dostaly strašný hlad, tak jsme se teprve pustily do "vaření" obědu, aneb já dvě vajíčka a ona carpaccio. Do toho jsme obě pojídaly salát a chválily se, jak jíme "light" a přitom ... Obě jsme moc dobře věděly, že zas tak "light" nebude. Večer jsme pak (stejná sestava, jako v pátek) sešli a vrátili se až kolem půl páté. O to hůř se mi pak o 4 hodiny později vstavalo na mši, ale zvládla jsem to a o půl jedné teprvé snídala Cappucino v baru poblíž. 
Nedělní odpopoledne bylo ve stylu procházek, posledního čaje, předvečeřovou "Coronou" a pizzy ( kterou jsem zkusila ve vegan verzi bez mozzarelly, protože se mi po "mléčných produktech" dělá zle a měla jsem radost. 
V pondělí jsme po škole jeli do Palerma kouknout po Slevách v nákupním centru, ale jelikož jsem neměla peníze navíc na takovéto rozhazování, jsem se ani nechtěla po ničem dívat. Nakonec jsem ale v H&M našla dva "basic" kousky, které mi v šatníku vážně chyběly ( brzy ukáží v New In postu). Po nákupech jsme jeli do pizzerie, kde jsem z hladu snědla po 100 letech celou pizzu a druhý den ráno mi bylo neskutečně špatně. Určitě tomu nepomohl ten Magnum po večeři. Včera i dnes jsem zůstala doma, protože mi nebylo dobře, tak z nudy zapisuji nápady a plány do budoucna. Zacala jsem sledovat různá videa s "Vegan" tématikou a ráda bych se ji držela, tak mi držte palce, protože tady je to ještě těžší dodržet, jak v Ostravě. Nakoupila jsem spoustu ovoce a zeleniny a snad se mi podaří z toho časem udělat životní styl. Dnešek a zítřek budu věnovat studiím, ale chystám pro vás článek o tom, jak jsem se zbavila akné s velmi jednoduchým návodem. Přeji krásný den :3 


Lots of Love, yours V. ❤️



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. No tak s tím musím stoprocentně souhlasit. Také jsem manželovi před pár lety řekla na léto bez bazénu NE! :D Naštěstí se podvolil a jeden krásný plastový bazén jsme si pořídili. Sehnali jsme ho nakonec na tomto webu a do dneška jsme s ním naprosto spokojení! :-) Všem pořízení bazénu na zahradu doporučuji.

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...