Friday, January 8, 2016

Comeback!

... aneb zvládla jsem tento školní konec týdne docela v pohodě. Žádné vážnější újmy na psychice, ani nic podobného, naštěstí. Co se týče mých předsevzetí? Hrůza! Každé ráno vstanu a říkám si, jak vydržím nejíst sladké, jak si nebudu dávat lepek, protože je mi pak zle a to samé s mléčnými produkty. Slibuji si, že vydržím nekouřit, ale každá výmluva je mi dobrá k tomu, abych to porušila. Prosím, že v tom nejsem sama? Že na vás taky volají z trafiky cigarety, a z ledince cukrovinky, kterých tam je nadbytek, protože žiju s tetou, která tady má neustále děti jejich dvou dcer ( ano, je to tady, zase se vymlouvám)? A vlastně i mně, protože těch dětských svačinek nespořádám o nic méně. A zase a zase. A to je prosím dnes kterého? 8.1.? No vida. Tleskám si. Vypadá to nadějně. Kolem 6. večer se chystám na obvyklou cestu vlakem do CdO, tak se teď snažím dobře sbalit kufr, ať mi zase něco nechybí. ( I ) V tomhle jsem otřesná. ( to "I" v závorce vypadá trošku jako zadek, a mezi uvozovkami zas jako ta zelená chobotnice ze Spongeboba, že? ).  Samotná má denní strava je vtipná sama o sobě. Jde na ní přesně vidět, jak se snažím, pak to pokazím, snažím, pak zase pokazím. Houpačka. Vlny. Sacharidové vlny. Jenže ty moje jsou spíše "tsunami" žíznivé po cukru. Třeba dnešní ráno - horká voda s citrónem, po 30 min. 4 rýžové galetky s cottage. Ve škole jsem dostala hrozný hlad a dala si mléčno/máslovou housku s marmeládou, kterou mi ráno teta hodila do kabelky,. ( vykouřila asi 5 cigaret)x Příjdu domů a čeká mě losos s hráškem, ale samozřejmě mě po 2,5 hodinách opět přepadne hlad a dám si Kinder Paradiso, že? Do toho těch milion chutí, které přichází s každou nezapálenou cigaretou ... Jsem docela v čudu. Vím, že psaní blogu většinou bývá o tom, že blogerka radí čtenářům, ale nevíte náhodou někdo, co mám dělat? Jak mi pomoci? Prosím? Byla bych vám neskonale vděčná. Ted' mám v plánu skočit do sprchy a budu se modlit, aby šel ze mě spláchnout i všechen ten extra dnešní cukr/tuk. Noták.  Nejspíš se ozvu, až v neděli, jelikož jsem zítra celý den v práci, tak se mějte moc krásně a hlavně buďte silnější než já a naučte se poslouchat pouze hlas, který vás nutí snít už delší dobu, ne ten, který vám říká, že vám malý dezert po obědě neuškodí. On se objeví sice nevinně, ale napáchá škod, že se nestačíte divit. Ten vás vážně rád nemá. Nevěřte mu! Je to podvodník. 
 Lots of Love, yours V. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...