Tuesday, January 10, 2017

the DREAM that you WISH will come TRUE


Dobré den všem!
Tady máte popsáno přesně do detailu, jak se mi podařilo splnit každou položku na svém WISHLISTU z Vánoc roku 2014 za 2 roky úplně NEVĚDOMĚ!

Tímto chci jenom ukázat to, že sny se plní. At už máte malé, nebo velké ... Musíte být trpěliví a příliš na tom nelpět. Neurčovat si přesné datum a nestresovat, protože se po týdnu stále nic neděje. To pak není život. Pamatujte na své sny, ale nezaměřujte se jenom na ně. Uvidíte, že co se má stát, se stane i tak :)
Mě se to vše splnilo a sama nevím o tom, že bych se nějak šíleně snažila. Spíš jsem na svůj WISHLIST úplně zapomněla!
Mějte víru a uvidíte zázraky.
PINKY PROMISE!

Dnes bych se chtěla zaměřit na něco, co jsem zažila 2 měsíce zpátky. Projížděla jsem si staré články na blogu a popadla mě nehorázna nostalgie z dob, kdy jsem se tomu věnovala. Bavilo mě to a naplnovalo a Vy jste si toho všímaly a rády jste se vracely.
V druhé polovině roku 2013 to se mnou začalo jít výrazně z kopce a najedou se mi všechny sny sesypaly, jako domeček z karet. Byla jsem zoufalá. Dodnes na to vzpomínám, jako na své nejhorší, nejtemnější období a opět jsem se snažila uchopit osud do svých rukou až v červnu 2014.
Začala jsem opět sdílet své pocity na blog a v prosinci jsem se rozhodla začít dělat POSTMAS.
V jednom z těchto Postmas článků jsem u sebe našla Vánoční Wishlist 2014 (viz fotka dole).

Kydž jsem ho viděla v listopadu 2016, málem mi zamrazilo.
Za a) úplně jsem na něj zapomněla! a za b) vše, co najdete na tom WISHLISTU se mi SPLNILO!
(PS: připomínám, že ty dva roky nebyly procházkou růžovým sadem, kde jsem si ze stromů po měsících trhala to, co jsem zrovna chtěla. Byl plný dřiny, temných chvil, depresí a zoufalstí ... Ale také touhy, lásky, motivace a vytrvalosti ... VŠECHNO CHCE ČAS.)

V dubnu roku 2015 jsem dostala černé Converse a na letišti mi máma koupila milovanou Floru by Gucci ( článek ZDE). A dále to pokračovalo tak, že jsem v červenci 2015 jela do Itálie (článek ZDE) a za vydělané peníze jsem si v srpnu 2015 koupila 2 přívěšky Pandora a jeden dokonce dostala. Od té chvíle se mi Pandora náramek zaplnuje čím dál více (za to musím poděkovat hlavně příteli, ale i kamarádkám) :O
V září 2015 jsme byli se školou na týdenní výlet v Praze a byla mi taková zima, že jsem si v C&A pořídila přesnou mikinu (jen za 350,-), jakou můžete vidět na wishlistu, kterou dodnes rád nosí můj mladší bratr.
Zoufale jsem na konci září 2015 sháněla velkou shopper bag a v Zaře konečně našla svoji vysněnou. Obrovskou, kterou mám dodnes, i když má lehce potrhané ucha.
V říjnu 2015 jsem se na trvalo přestěhovala na Sicílii a na konci října jsem na narozeniny dostala další Converse, tentokrát all black. Okolo listopadu 2015 začala přítelkyně nejlepšího kamaráda přítele pracovat v obchodě s dámskou obuvi Primadonna a já konečně dostala své vysněné boty na podpadku, které jsou naprosto stejné (až na pár detailů), jako ty na wishlistu. Bobužel tak stejné, že mají i stejně tenký, naprosto nesnesitelně bolestivý podpatek :D
Na začátku prosince 2015 jsem si z vydělaných peněz konečně pořídila dioptrické brýle s obroučky přesně podle mého gusta ( které jsou prakticky přesné, jako ty nahoře a ukazovala jsem je ve videu ZDE). A od kamarádky P. jsem pod stromeček dostala další Pandora přívěšek.

V červnu 2016 mi před maturitou přítel koupil plavky, které nemají sice stejný vzor, ale úplně přesný střih, jako plavky nahoře a na naše výročí na konci srpna 2016 jsem od něj dostala dva prstýnky Pandora (viz fotky dole). A TO NENÍ VŠE ...




Abych zakončila tento magický rok, kdy se celý můj WISHLIST splnil (nevědomě!!!!) jsem si pár dní před odletem do Itálie koupila knihu How to be a Parisian. (viz. fotka nahoře . mimochodem, hrneček je z Baci Milano .)

A "last but not least" na narozky v říjnu 2016 mi kamarádi od přítele koupili velkou Prada CANDY.
Video ZDE.
Říkáte si možná, že mi chybí ty AirMax a parfém Abercrombie ...
Takže parfém Abercrombie byl nahrazen mojí all time favoritkou a to Flora by Gucci, kterou si kupuji stále dokola.
No, AirMax 90 jsem nikdy zas tak moc nechtěla a během těchto dvou let jsem si také koupila Nikes, ale Rosherun a v září jsem neodolala trendu Adidas NMD, takže jsem si to úspěšně nahradila.





Doufám, že Vám tento článek byl dostatečnou motivací k tomu, udělat si klidně i ten Wishlist a nikdy to nevzdávat :)
Občas se ty sny plní , třeba vypadají jinak, ale občas je to i to, co Vám lépe bude vyhovat.
Tak jak mně se třeba stalo s Air Max teniskama, nebo parfémem.
Jsem si dobře vědomá toho, že tady zminji pouze materiálni věci, ale samozřejmě to samé si myslím i o každém jiném přání, at už jde chytnout do rukou, nebo je to pouhá představa.
Je stejně tak platné, jako každá jiná přání, to si pište.
Přeji Vám mnoho štěstí v jejich plnění.


Mějte se krásně <3
Lots of Love, vaše V.

2 comments:

  1. to je aké skvelé, ako sa ti všetko splnilo :) ja na to tiež verím, že všetko čo si vysnívame k nám aj príde :) časom, a možno v trochu inej forme, ako píšeš, ale príde :) zažívam to neustále :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  2. Mam radost, ze v tom nejsem sama. Prala bych si, aby neco takoveho zazil kazdy z nas ☺️������

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...