Sunday, December 30, 2012

Another Shopping - With Mommy.

Uff, dnešek byla neskutečně vyčerpavající! Sotva ráno vstanu a nasnídám se, tak mě čekalo hned úklid kuchyněs obývákem, koupelny + vytřít podlahu koupelna, předsín, obývak s kuchyní. Ale odplata byl dnešní vynikající oběd, který nám uvařila máma, takže jsem si ani nevzpoměla na to, že bych si měla stěžovat. Po obědě jsem samozřejmě musela opět uklidit stůl +umýt nádobí, ale hned poté jsem letěla do koupelny se dát trošku do pořádku. Sprchovala jsem se asi hodinu, ale za to jsem si užasně odpočinula od všeho toho úklidu něčím, co mi bude prospěšné a konečně jsem si umyla svou mastnou hřívu.
...............................................

Kolem 5. jsme se vydaly s mámou a její známou do Avionu, kde jsme sháněly obleky na Silvestra pro brášky a pro mě. Nakonec jsem si vybrala černé šaty s "koženým" vrškem a tilovým spodkem z Tally Weijl a tím pádem jsem prošla i kolem těch hodiněk, do kterých jsem se asi "zabouchla" a začala o ních snít. Pořád mi příjde, že v těch šatech vypadám děsně, ale jak moje máma, tak kamarádka říkaly, že mi to sluší ( i když, buhví jestli se takovým řečím dá věřit, nebo to není jen z povinností, nikdy nemám jistotu :D), tak jsem si je vzala a hledaly jsme snad všude saka a košile pro bráchy, které jsme asi hodinu nemohly nikde najít!
 Svatý Reserved. Zítra budou úžasně elegantní! Tolik jsem chtěla skočit někam na "kafé", ale moje akční máma pořád musela někam pobíhat.
Taky jsme pak skočily do Lindexu, kde mají úžasné slevy na silonkové zboží, ponožky atd. Určitě stojí za to, se tam jit kouknout, jelikož mají i velmi dobrou kvalitu :)
Každá jsme si vzaly nejmín 2. ( ceny se pohybovaly od 79,- do 115,- nejvýše ) a cestou k pokladnám, jsem spatřila náramek, který chci už tak dlouho, ale pořád jsem nevěděla kde ho sehnat. Je to snad to nejlepší co mě dnes potakalo + v Douglas jsem si koupila láhvičku za 69,- a sle´čna mi ji naplnila vůní PRADA Candy, která je mojí novou posedlostí! Už dlouho, opravdu dlouho hledám vůní, která by mi sedla a vždycky mi přišlo, že všechny vůně na mě nehorázně smrdí. Dokud jsem si na zápěstí včera nestřikla onu osudovou a už nechci jinou! <3 Je celkem blbé, že je dost drahá, ale tak budu se snažit na ní hodně postupně šetřit ... Nejmenší láhvička 30 ml stojí 1499,- Zatím ji mám alespon vzorek, který snad v životě nevyhodím, slovy nedokážu popsat jak moc jsem si ji zamilovala, nejkrásnější vůně jakou jsem kdy ucítila!
A taky mám konečně nové boty na podpatku a taky ve slevě za 640,- z původních 1300,- a jsem z nich tak nadšená!

Zítra vše ukážu v článku My New Year's Eve Outfit :) , jelikož to je jediný důvod, proč ten šíleny hon na šaty vznikl.
Doufám, že jste měly krásný den.
S láskou, V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...