Sunday, December 30, 2012

Day with Ch.

Včera jsme se s Ch. vydaly do Forum na nákup kabelky.
Měla jsem v plánu, že jelikož nic extra nepotřebovala, porozhlédnu se aspon po šatech a botech na Silvestra. Byl to spíše plán moji mámy. Tvrdí mi, že jestli pujdu na Silvestra zase v jeansech jako zyblých 364 dní v roce, tak už mi nedovolí si koupit jediný pár a že aspon jednou v roce, bych na sobě mohla mít něco lepšího, než jsou jeansy a tričko. Háá, to určitě no. Jako kdyby nevěděla, jak děsně vypadám v šatech. Šaty mají z dívky udělat ženu, ne chlapa :D Chjo. Blbé geny. Kdybych aspon měla tenké kotníky, apon něco! No nic, nebudu si tady chodit stěžovat, už tak je stížností na světě dennodenně milony. Podívala jsem se do Tally Weijl asi po 100 letech, jelikož mi příjde, že má docela laciné oblečení (né všechno, ale většinu a laciné v tom, že když si něco koupím, tak to má pak dalších 1000 dívek v mém okolí, už mi to skoro příjde jako New Yorker) a víte, že jsem tam asi fakt našla ty slavné šaty? A možná i boty. Až na to, že hups ... Většina bot, ktera tam zbyla je od 36 do 39 a nevím, už jsem se zmínovala o mé sloni noze? Takže, žádná sláva. Ale třeba mi tam někde v tom slevovém zmatku pod regály kotví doslova lodě, přesně pro mě. A taky jsem si všimla, že mají opravdu pěkné hodinky, to se nemůže vzít a ty boty, jo ty taky nejsou špatné.

 Koupila jsem si obal na mobil, o kterém jsem psala Ježíškovi, ale nejspíš mu nezbyly penízky. A taky byl ve slevě, takže proč ne že? (Tally Weijl 129,- místo 269,-)
Taky jsme zašly do yogodoo . Byla jsem tam poprvé v životě. No není nejlevnější, ale těch 75,- mi fakt stálo za to. Pro ty co neví, mají tam strojek s děmi příchutěmi jagurtu a pak jednou míchanou. Každých 100g jogurtu Vás výjde na 45,- + tam máte asi 15 míseček s různými cerealiemi, ořechy, čokoládou atd. A podle toho, kolik si tam přisypete, tolik platíte. Možná to někomu příjde hodně, ale je to opravdu vynikající :)
A nakonec jsme zašly do Dm, protože Ch. potřebovala ještě něco dokoupit a vzpoměla jsem si, že nutně potřebuju deodorant. Dove Original u mě na 100% vyhrál! A poté jsem štastně jela k M., kde jsme byli až do večera a kolem půl 11. jsme si zašli na pizzu <3
Nevím, čím to bylo, ale chutnala nějak líp něž když ji jím sama ( ano zní to extra kýč, ale sama nechápu :D)
A co, jak se těšíte na Silvestra?:)
Mějte se krásně:*
S láskou, V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...