Monday, May 20, 2013

Day 143 | Love all around.


Hi Lovelies!

Dnešek byl naproto jiný, než bylo původně v plánu, aaale ... Skvělý i přes to. Původně mě chtěl M. vzít do Cirkusu ( ve kterém jsem určitě nebyla přes 4 roky skoro), ale bohužel, kvůli mých extra dlouhých vyučování  bychom to prostě nestihli, tak jsme si řekli, že si zajdem v neděli a dneska jen tak někam zajdem a projdem se, když je tak hezky. Po škole jsme zašli do mé oblíbené kaváry Café plus, která není sice usper stylová, ale má něco do sebe a navíc mají fakt svělé ceny na to, jak je v dnešní době vše předražené. Původně jsme si chtěli dát jen něco k pití, ale skončili jsme u 2 slaných palačinek. Po nevím jak dlouhé době jsme se šli projít do parku, kde je ted vše naprosto "mimo provoz". Museli jsme ujít dost velký kus, než jsme vůbec našli lavičku, protože ty starší všechny odstranili. Ale přesto tam bylo neskutečně moc lidí, dětí a tayk zamilovaných párů. I když jsme tam nebyli dlouho, užila jsem si to a po dlouhé době jsem konečně pocítila harmonii a vše jsem vypustila z hlavy. Jelikož musel jet dřív domů, šla jsem pak sama do Billy pro pár věcí, které mi doma chyběly a doma poklidila. Nic extra, ale přesto jsem štastná! Takové dny jsou prostě super <3 A chybí mi máma, ano po 2 dnech :D

A takyyyy! Tadaa, po 3 měsícech jsem vytáhla lak, na který jsem úplně zapomněla a ted ho miluji <3

Tidial by TOPSHOP.

Lots of love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...