Tuesday, May 21, 2013

Day 144 | You can do IT!

Hi Lovelies!

Dnes ráno se mi podařilo krásně zaspat tolik nemilované ICT. Né, že by mi nějak vadil učitel, ale mě to příjde tak nudné :( Aspon jsem měla plno času se v klidu nasnídat a nachystat a jelikož tady máma není, vypůjčila jsem si pár kousků z jejího šatníku, jen tak, at zkusím taky něco jiného než pořád stejné jeans. Po zbytek dne jsem se pak jen modlila at už je 5 co nejdřív, protože už mi ta škola leze pěkně na nervy, ještě jak pomyslím na ty klauzůry a že zítra namísto na 10 budu muset vstávat na 8 abych měla na "točení" plno času!No potěš ... Už bych tolik chtěla pohodu a klid! Aspon mi zítra konečně přijede mamka, která mi opradu zvláštním způsobem dost chybí a to bych do mě snad v životě neřekla :D Dnes odpoledne jsme si šly sednou pak s Ch., která mi konečně přinesla Avon, protože už mi dochází korektor, no jo, to mám  ale problémy :D A samozřejmě, že jsem se na ni taky těsila. Daly jsme si palačinky s nutelou ( haha, dieta :D, ale občas se hřešit může, nebo nééé?) a latte a povídaly si o všem možném, snad půjdem všichni spolu v pátek grilovat, aspon něco dobrého v plánu! Doufám, že to výjde a nebude zas pršet! :)Zítra se jdu konečně podívat večer s mamkou a známou na Velkého Gatsbyho, na kterého jsem nekutečně zvědavá, jelikož ho na Fb všichni vychvalují až do nebes a taky budu konečně zase s M. <3


Korektor LUXE Avon - 149,-
Krém na ruce Vanilla Avon - 29,-
Miláček <3
Nejsladší silonkové ponožky - Calzedonia - 79,- (pár)



Lots of Love, yours V.




No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...