Monday, June 10, 2013

#june_10 | How to sucessfully save some money (?)

Hi Lovelies.

Přes víkend jsem byla bohužel tak zaneprázdněna, že jsem na blog ani nepomyslela. To většinou nikdy o víkendu. 
Minulý týden byl tak zvláštní ... byli jsme doma od čtvrtku jen 3 a bylo tu neskutečně prázdno. Všechno mi přišlo hrozně tiche a nenormální, jako bych snad ani nebyla doma. Nechápu, jak někdo může žít v tak malém počtu :D Ale tolik věcí se změnilo.
 Tak zaprve! Uvědomila jsem si, že jsem asi největší utráceč peněž za totální kraviny. A to doslova. Za 4 dny se mi podařilo utratit cca 3000 a ani nevím za co? Nebylo to nic hmotného, nebo nějak důležitého. Prostě úplné blbosti, obědy, nanuky, jízdenky ( ????) a přitom 3000 ( aaa!) , to si vydělám za 3 dny práce!!! To je šílené, opravdu s tím musím začít něco dělat. Říkám si, že bych si měla nejspíš pořídit neotviratelnou pokladničku a že kdybych si schovávala některé peníze, které dostávám, tak ze mě za chvilku stane milonář ( no, milionář así ne, ale budu mít peněz o kterých jsem nikdy nevěděla, že bych ve skutečnosti mohla mít ...) Tak mi rposím držte palce, abych to vydržela nikoho nikam nezvat a nekupovat zbytečné jídla, ze kterých tam, maximalně tloustnu! Musím to zvládnout, opravdu se mi chce brečet při pomyšlení co bych si mohla za ty 3000 pořídit, nebo kdybych je přidala k výplatě za tento měsíc až ji dostanu ... Achjo. 
Taky mě napadlo, že bych si pořídila nějakou malinkou tabuli a přibila ji vedle psacího stolu, kde bych psala všechny mé přání a vedle toho cenu a jakmile něco dostanu, tak už to stopro neutratím, nebo to aspon dám za něco, z čeho budu aspon něco mít.
A taky, jsem zjístila, že miluji Lanu Del Rey. Už je to nějakou dobu, co vydává písničky a já? Říkala jsem dokonce, že se mi nelíbí. Já nevím, jestli jsem je neposlouchala, ale myslím, že ne. Víte jak máte rádi písničky, protože dobře zní, ale slova jsou o ničem. U Lany jsem pochopila, že jde někdy i o ty slova. A její písničky se staly pro mě nejvíc boží! ( To BRZO! - Ale jak rádá říkám, lepší pozdě než nikdy :))
Ted se pusím do učení se Občanky a dalších super věcí, ale je to nezbytné, potřebuji za 2 jako sůl!

Lots of Love, yours V.

No comments:

Post a Comment

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...